ԳլխավորԽճանկար

Facebook, Instagram, թե… Որ սոցիալական հարթակներն են նախընտրում երևանցիները

«Բրեվիսի» հետազոտական թիմն այս անգամ պարզել է, թե որ սոցիալական հարթակներն են նախընտրում երևանցիները։

Հարցումը պարզել է, որ երևանաբնակների շրջանում բացարձակ առավելություն ունի Facebook-ը։ 2019 թ. հարցվողների 64․4%-ը նշել է, որ գրանցված է Facebook-ում։ Ընդ որում՝ վերջին 2 տարվա ընթացքում այդ թիվն ավելացել է 2․3%-ով։ Համեմատության համար նշենք, որ, օրինակ, Միացյալ Նահանգներում ֆեյսբուքյան օգտատերերը գնալով նվազում են (2017՝ 79%, 2019՝ 62%), հատկապես՝ 2019 թ. սկանդալներից հետո՝ կապված օգտատերերի անձնական տվյալների վաճառքի, ինչպես նաև պարբերաբար առաջացող տեխնիկական լուրջ խնդիրների հետ։

Ուսումնասիրվել է նաև Facebook-ից օգտվելու հաճախականությունը։ 2019 թ. տվյալներով՝ օգտատերերի 78.6%-ը ամեն օր այցելում է Facebook, 13.4%-ը՝ շաբաթը մի քանի անգամ, 3.3%-ը՝ ամիսը մի քանի անգամ, 1.4%-ը՝ ավելի հազվադեպ, իսկ 3.3%-ը, չնայած գրանցված լինելուն,  ընդհանրապես չի օգտագործում Facebook-ը։

Instagram-ը, ինչպես ամբողջ աշխարհում, այնպես էլ Երևանում, ունի աճի ամենաարագ տեմպը՝ 5․6% 2019թ․ 2017թ․ համեմատ։ Այս հարցում գերազանցել ենք անգամ Միացյալ Նահանգներին, որտեղ 2017-2019թթ․ գրանցվել է 2% աճ։

Twitter-ը շարունակում է պահպանել կայուն դիրքերը։ Վերջին 6 տարիների ընթացքում գրանցված ամենամեծ աճը եղել է 2015 թ., երբ նախորդ տարվա համեմատ օգտատերերն ավելացել են 1․3%-ով՝ հասնելով 7.4%-ի։ Իսկ 2019 թ. թվիթերյան օգտատերերը կազմել են հարցվողների 5․8%-ը։ Նույն ցուցանիշն է գրանցվել նաև 2017 թ.։

LinkedIn-ը գրանցել է օգտատերերի նվազում Երևանում։ 2019 թ. հարցվողների 4․8%-ն է նշել, որ LinkedIn-ի օգտատեր է, ինչը 1%-ով պակաս է 2017 թ. տվյալից։ ԱՄՆ-ում նույնպես օգտատերերի նվազման միտում է նկատվում։

Երևանցիների շրջանում աստիճանաբար դիրքերն են կորցնում ռուսական սոցիալական հարթակները։  Այսպես, Odnoklassniki սոցցանցի օգտատերերի թիվը 2017թ. համեմատ նվազել է 2․8%-ով՝ գրանցելով վերջին 6 տարիների ամենացածր ցուցանիշը՝ 20․8%։  2017թ. համեմատ 1.5%-ով նվազել են vKontakte սոցցանցի օգտատերերը։

Comment here