Հայաստանում հավասարության հարցերի շուրջ աշակերտների, ուսանողների և դպրոցների անձնակազմի անբավարար իրազեկվածությունը կարող է խոչընդոտել բուլինգի դեմ պայքարին, գոյություն չունեն ուղեցույցներ, թե ինչպես պայքարել խտրականության և բուլինգի դեմ։ Այս մասին Usanogh.am-ը տեղեկանում է Ռասիզմի և անհանդուրժողականության դեմ եվրոպական հանձնաժողովի այս տարվա հունիսին ներկայացրած զեկույցից:
Այնուամենայնիվ, ըստ զեկույցի, կա դրական զարգացում կրթության ոլորտում ընթացող լայնածավալ բարեփոխումների հետ կապված.
«Այդպիսի բարեփոխումները, ի թիվս այլնի, ներառելու են դպրոցների բացում կամ վերանորոգում, նաև՝ նախադպրոցական մակարդակում, գյուղական վայրերում, ուսուցիչների լրացուցիչ վերապատրաստում և աշխատավարձերի բարձրացում, ինչպես նաև հանրակրթության նոր չափորոշիչներ»,-ասված է զեկույցում։
Որպես դրական տեղաշարժ զեկույցում արձանագրվում է նաև Եվրոպայի խորհրդի հետ համագործակցությամբ անցկացված մի շարք ուսուցիչների վերապատրաստումն ատելության խոսքի և խտրականության վերաբերյալ:
«ՌԱԵՀ-ն առաջարկում է իշխանություններին ընթացող կրթական բարեփոխումների շրջանակներում ամրապնդել ուսուցիչների վերապատրաստումը և ապահովել, որ այն պարտադիր կերպով անդրադառնա մարդու իրավունքների հարցերին, հասարակությունում բազմազանության նկատմամբ հարգանքին, ինչպես նաև ցանկացած անձի կամ անձանց խմբի նկատմամբ էթնիկ կամ ազգային ծագման, կրոնի, սեռական կողմնորոշման, գենդերային ինքնության և սեռական առանձնահատկությունների հիմքով խտրականության կանխարգելմանը։ Այս հարցերը պետք է արտացոլված լինեն դպրոցական ուսումնական ծրագրերում՝ համապատասխան նյութերի և գործողությունների մշակման միջոցով»,- նշված է զեկույցում:
ՌԱԵՀ-ն առաջարկում է նաև ստեղծել արդյունավետ դպրոցական քաղաքականություն և մեխանիզմներ՝ բուլինգի կանխարգելման, մշտադիտարկման և դրան արձագանքման նպատակով։